Vinnerlykke og rett skal være rett

Ett innlegg, to temaer. For å slippe og spamme dere ned helt. Og fordi jeg egentlig ikke orker å skrive to.

Her om dagen fikk jeg beskjed om at jeg hadde blitt trukket ut som vinner av en bloggkonkurranse, hvor premien var et veggdekor. Noen dager senere ramlet det en hentelapp ned i postkassa, og jeg trodde selvfølgelig at den var på denne premien. Det sto også blogg som referanse på lappen, men jeg stusset litt over avsenderen. Da jeg etter enda et par dager fikk somlet meg innom postkontoret for å hente pakka var det dette som ventet:

 

Kanskje ikke så rart at jeg stusset over avsenderen.. Viste seg at jeg også hadde vunnet en konkurranse om å få være en av de første som prøver den nye maskaraen fra MaxFactor: Clump Defy.


Og hvis jeg blogger om hva jeg synes om mascaraen, er jeg med i trekningen av en goodiebag til en verdi av 2000 kroner også. Altså kommer det selvfølgelig et innlegg om hva jeg synes om mascaraen etter hvert :)

Så over til det andre temaet: Rett skal være rett.

For en god stund siden inviterte samboeren og jeg en gjeng venner på middag, og da hadde vi blant annet kjøpt julebrus. Denne viste seg å være veldig tam, så jeg tok kontakt med Ringnes angående det. Etter litt frem og tilbake med postkontoret som ikke helt uten videre ville la meg sende en flaske med flytende innhold i posten, fikk jeg sendt inn flaska og etter hvert en liten kompensasjon inn på kontoen.

I bygget hvor jeg jobber (i hvert fall til jeg får flyttet over til nytt kontor i Moelv) har vi en brusautomat. Lenge har brusen kostet 15 kroner, men i det siste har de endret prisen til 20 kroner. Helt greit det. Men de kunne ha sjekket datoen på innholdet i automaten samtidig. Jeg fikk to flasker brus som hadde gått ut på dato i løpet av veldig kort tid, så jeg tok kontakt med Coca-Cola. De skulle sende en for å se på det, også fikk jeg to poletter til å bruke på deres brusautomater som kompensasjon.



Det er kjempebra at selskapene er opptatte av at kundene deres skal være fornøyde, og at de vil gi kompensasjon når kundene har opplevd noe som kan betegnes som avvik.

Leverte også inn mobilen min for tredje gang for et par ukers tid siden, og i går fikk jeg telefon om at det var en reklamasjonssak. Så da var jeg på Spaceworld og fikk ordnet meg ny mobil :) Det ble en Samsung Galaxee S II, da jeg synes S III blir for stor. Også er jeg så forferdelig lei av at mobilen ikke funker som den skal, så da kjøpte jeg noe som er kjent for å være bra.

4 kommentarer

Dorthe Edvardsen

15.12.2012 kl.23:12

Fin blogg:-)

Linn-Anita

15.12.2012 kl.23:23

Dorthe Edvardsen: Takk :)

Veronika Lauritsen

15.12.2012 kl.23:38

Jeg fikk også slike mynter da jeg fikk dårlig brus :-)

nikoline

16.12.2012 kl.00:14

haha, søttt

Skriv en ny kommentar

Linn-Anita

Linn-Anita

28, Hamar

Navnet er Linn-Anita! Lita, men stor jente med sterke meninger om så mangt. Tar ofte utfordringer på strak arm, og har alltid ment at ærlighet varer lengst! Blogger om det som faller meg inn der og da :) Bildene jeg tar selv er enten tatt med Nikon D90 eller mobiltelefon, litt etter hva jeg har for hånden. Jeg vil for ordens skyld understreke at alle mine innlegg er skrevet av meg som privatperson, ikke som representant for noen av de verv eller arbeidsforhold jeg har.

Kategorier

Arkiv

hits